תבנית העיצוב – התקנה והפעלה

בתור התחלה, בבקשה וודאו כי אתם עובדים עם גרסת וורדפרס העדכנית ביותר. תבנית העיצוב ועורך העמודים WiPi תומכים בוורדפרס 3.5 והלאה, ותומכים ב PHP 5.5 והלאה.

למען הבטיחות שלכם, זה תמיד טוב ומועיל להתקין את וורדפרס בגרסה העדכנית ביותר משום שהם משחררים תיקונים אבטחה בהתאם לסיכוני האבטחה העדכניים שנתגלו.

 

הורדת תבנית העיצוב

downloadtheme

 

ראשית, בכדי להוריד את תבנית העיצוב כקובץ .zip יש לגשת לאתר WiPi, במידה ואתם משתמשים לא מחוברים תצטרכו להזין את כתובת דואר האלקטרוני שלכם, ומיד תקבלו דואר הכולל קישור להורדת התבנית.

* שימו לב: הקישור הזמני תכף ל-30 דקות ולכן יש צורך להשתמש בקישור לפני מועד פקיעתו.

 

התקנה והפעלה של תבנית העיצוב

 

themes

 

כעת, לאחר ההורדה – נוכל להתקין את תבנית העיצוב באתר הוורדפרס. בכדי להתקין את תבנית העיצוב ניגש ללוח הבקרה של וורדפרס > עיצוב > תבניות.

נלחץ על הכפתור "הוסף חדש" בחלקו העליון של העמוד, ולאחר מכן נבחר שוב בכפתור "העלאת תבנית" בחלקו העליון של העמוד – משום שאנחנו מעוניים להעלות קובץ שכבר zip נמצא בידינו.

בשלב הבא נלחץ על כפתור Choose File או חפש קובץ, ונבחר בקובץ wipi.zip שהורדנו בסעיף הקודם למחשב שלנו, ולאחר מכן נלחץ על כפתור "התקנה".

כעת הקובץ אמור לעלות אל אתר הוורדפרס שלנו, לאחר סיום ההעלאה וורדפרס פורס את הקובץ ובעצם מתקין אותו, כל מה שנשאר לנו לעשות הוא ללחוץ על כפתור "הפעל תבנית", שזה אומר שאנחנו מסכימים שתבנית העיצוב הפעילה כרגע באתר הוורדפרס שלנו תיהיה WiPi.

 

אשף תבנית העיצוב

כעת, אמור להופיע מסך "אשף תבנית העיצוב", מסך זה בעצם מסביר על כל אופן הפעולה של תבנית העיצוב ועורך העמודים WiPi.

אנחנו ממליצים לעקוב אחר כל השלבים, ובאופן מיוחד לשלב ה"תוספים" אשר מספק לכם גישה מהירה להתקנת תוספים מומלצים, ואת תוסף עורך העמודים WiPi החיוני לעבודה השוטפת עם תבנית העיצוב.

 

עיצוב בהתאמה אישית

הגיוני שתרצו לעצב ולשנות את המראה של האתר החדש שלכם, לכן תוכלו לגשת להתאמה האישית של וורדפרס. תחת לוח הבקרה של וורדפרס > עיצוב > התאמה אישית.

ישנם מספר רב של אפשרויות עיצוב ואתם יכולים לגשת ולשנות אותם לפי טעמכם האישי.

התאימו את הלוגו שלכם, שנו את צבעי האתר, התאימו את סוגי התפריטים, וודאו שאתם מבצעים שמירה לפני שאתם עוזבים את פאנל ההתאמה אישית.